PERFEKT AVSLUTNING MED 3 UKERS SOMMERFERIE ❤😊

Det er lørdag og helg, og min kjære mann er ferdig med sin første arbeidsuke etter 3 ukers ferie. På mandag når han kom hjem fra jobb sa han at han gjerne kunne hatt enda en uke med ferie.

Vi har hatt en kjempekoselig ferie, og kost oss masse 😊 Har gått turer, trent, vært sammen med familie, venner og vi har vært på hytta til min søster. Været har vært kjempefint med mye sol og varme 😊 At været er fint gjør ferien ekstra fin 😊

I mannen min sin ferie fikk jeg trent, men jeg prioriterte å være sammen mannen min. Trente da 2-3 dager i uka, men gikk mye turer sammen mannen min.

Det har vært en kjempeherlig ferie ❤😊 Batteriene er ladet, og jeg er klar for å ta fatt på høstens gjøremål.

Den siste ferieuken mannen min hadde 23.08 – 29.08 fløy av gårde. Mandat 23.08.08.2021 hadde jeg min 55 års dag. Om dagen gikk mannen min og jeg oss en tur. Jeg hadde kaffeselskap med familie og venner. Det var kjempekoselig, og jeg fikk mange fine bursdagsgaver som jeg satte stor pris på 😊

Tirsdag 24.08.2021 om dagen var vi på trening, og om kvelden var det oppstart av høstens første øvelse i det ene koret jeg synger i 😊 Nå er så og si alle koret nesten ferdigvaksinerte, og det var kjempeherlig å møte korvenner igjen etter nesten 1 1/2 år ❤😊 Gjensynsgleden var stor 😊

I løpet av koronaperioden har vi hatt korøvelser på zoom, men det var ikke helt optimalt. Lyden var forsinket, og vi måtte mute oss selv for ikke å forvirre hverandre. Likevel var det kjempekoselig og “se” hverandre, og det var like mye for å ha det sosiale med korvennene våre.

Onsdag 25.08.2028 om dagen var jeg på trening. Om ettermiddagen gikk mannen min og jeg oss en tur. Torsdag 26.08.2021 var jeg på trening om dagen, og om kvelden var det korøvelse i det det andre koret jeg synger i.

Fredag 27.08.2021 om morgenen var jeg på legekontroll til fastlegen min, og om ettermiddagen reiste mannen min og jeg på hytta på besøk til søsteren min og mannen hennes. De hadde med seg min nieses datter på 4 år. Vi koste oss kjempemasse hele helgen. Været var upåklagelig med sol og blå himmel 😊

Lørdag 28.08.2021 om dagen hjalp mannen min svogeren min med snekkerjobb på et rekkverk på hytteterassen de holder på å bygge. Søsteren min og jeg var i fjæra sammen min 4-åringen og koste oss 😊 4 åringen vasset i vannet, og lette etter skjell og krabber. En ting er sikkert. En 4-åring sin måte og undres over livet på er noe av det mest fantastiske som finnes ❤😊

Ut på ettermiddagen lånte mannen min og jeg havkajakkene til søsteren min og mannen hennes. Vi ville prøve hvordan det var å padle i kajakk. Mannen min og jeg hadde snakket om å prøve oss på å padle hvis vi hadde en stødig kajakk. Vi syntes kajakkpadling så morsomt ut 😊

I begynnelsen holdt jeg meg på grunna, for jeg følte meg ikke helt varm i trøya til å padle ut på dypt vann. Havkajakken var virkelig stødig, og da turte jeg å padle lengre ut. Kajakkpadling gav virkelig mersmak, for det var kjempegøy 😊

Om kvelden slappet vi av på hytta med reker og hvitvin, og det var kjempekoselig 😊

Søndag 29.08.2021 om formiddagen dro svogeren min, 4-åringen, mannen min og jeg ut for å fiske. Den som hadde fiskelykken var mannen min. Han fikk en torsk på 4.kg 😊 Når vi kom tilbake til hytta pakket vi inni bilene og kjørte hjem. Vi kom hjem kl.20.00, og vi pakket ut før vi slappet av og så på TV.

Helgen på hytten til søsteren og mannen hennes var en perfekt avslutning på de 3 kjempeherlige ukene med ferie sammen mannen min 😊

Ønsker å vise dere noen bilder jeg tok uken 23.08 – 29.08.2021. Håper dere like bildene mine 😊

Noen av bursdagsgavene mine jeg fikk til min 55 års dag 23.08.2021 😊

Måtte ta bilde av denne måsen som satt så fint på en skulptur 😊

Jeg vet ikke hva disse bærene heter, men de vokser på et tre i en park i nærområdet vårt.

På ferjeleiet og venter på ferja for å komme over på øya hvor søsteren min og mannen hennes har hytte 😊

Kjempenydelig solnedgang over Fjellværøya 😊

Utsikt fra hytta til min søster og hennes mann 😊

På tur i fjæra en solfylt lørdag 28.08.2021 😊

På tur i fjæra 😊

Bilde av et tre på toppen av bergknaus sett nedenfra fjæra 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 thoughts on “PERFEKT AVSLUTNING MED 3 UKERS SOMMERFERIE ❤😊

1. Åååhhh snuppa mi;)) Råkostå lese om hvoran dere hadde det i ferien. Og jeg skjønner at dere har kost dere;))

Såååå råfine bilder du har tatt. Og olnedgangsbildet var råfint;))

Det var råkost å treffe deg og kattene i ferien ja;))

Ha en råfin søndag;))

Stooor klem fra Else Marit

2. Koselig ferie dere har hatt 🙂 Dere er flinke til å komme dere ut å gjøre mye koselig sammen 🙂

Det var veldig hyggelig å få komme til deg på bursdagen din og koselig å treffe deg, mannen din, A og kose med pusene 🙂

Fine bilder du har tatt 🙂 Jeg elsker slike solnedgangsbilder <3

Du må ha en riktig fin ettermiddag 🙂