SOMMERFERIEN 2013 MED BILDER (DEL 2)!

Søndag 14.07.2013 satte vi kursen mot Oslo hvor vi skulle være noen dager, og jammen fikk vi oppleve sommer, sol og varme de dagene mens vi var der 🙂 Vi overnattet hos venninnen min og ungene hennes.

Søndag 14.07.2013 kjørte vi rett til hytta til venninnen min og familien hennes. Vi koste oss ute i hagen om ettermiddagen, satt og pratet, spiste middag og drakk kaffe, og vi hadde en kjempekoselig ettermiddag 🙂

Den kjempekoselige hagen på hytta til venninnen min 🙂

Blomster ved hytta til venninnen min.

Blomster ved hytta til venninnen min 🙂

Kjempefine blomster på hytta til venninnen min 🙂

Ripsbæra var også så godt som moden 🙂

Hytteomårdet med kjempekoselige hytter 🙂

Hytteområdet med mange kjempekoselige hytter 🙂

Kjempekoselig hytteområde 🙂

Min mann og meg koser oss i hagen på hytta til venninnen min 🙂

Venninnen min og ungene hennes i hagen på hytta deres 🙂

Mandag 15.07.2013 ville mannen min bare kose seg i solen, lese og slappe av. Jeg dro en tur til sentrum og møtte venninnen min Catzy. Vi gikk litt i byen, gikk en tur på Aker Brygge for å se på folkelivet, og vi gikk en tur på en utekafé hvor vi tok en kopp kaffe. Der satt vi og pratet i flere timer, og hadde det kjempekoselig 🙂

Venninnen min nyter en is i sommervarmen 🙂

Jeg dro hjem til venninnen min kl.19.30, og vi slappet av, tok det med ro og satt og pratet om kvelden.

Tirsdag 16.07.2013 dro mannen min og jeg på besøk til en annen nevø, hans kone og ungene deres hvor vi var om dagen og ettermiddagen.  Vi koste oss ute på verandaen deres i sommervarmen, og vi spiste middag og drakk kaffe før vi kjørte tilbake til venninnen min om kvelden.

Onsdag 17.07.2013 var venninnen min, ungene hennes, mannen min og jeg bare hjemme hele dagen. Vi koste oss i godværet, satt og pratet og hadde det kjempekoselig 🙂 Venninnen min laget kjempegod middag til oss om ettermiddagen, og venninnen min og jeg gikk oss en liten tur. Om kvelden satt vi bare og pratet og slappet av.

Vi hadde noen kjempeherlige og avslappende dager på Østlandet, og vi koste oss masse 🙂

Torsdag 18.07.2013 reiste vi hjem til Trondheim. Vi kom hjem kl.16.00, og det var noen overlykkelige katter som møtte oss da vi kom hjem. Bare på disse dagene mens vi var borte så vi at kattungene hadde vokst.

Om kvelden 18.07.2013 var jeg på fotballkamp på Lerkendal sammen med et par venninner av meg. Det var kvalifiseringskampen mellom RBK og laget fra Skottland til Europaligaen som spilt.

Stemningen var kjempebra på Lerkendal til tross for at RBK tapte 0-1.

Rosenborg på banen på Lerkendal 🙂

Rosenborg med frispark.

Etter kampen var vi i hvert fall enige om at vi skal på flere kamper på Lerkendal i løpet av høsten. Det er en egen stemning på Rosenborg sine hjemmekamper 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 thoughts on “SOMMERFERIEN 2013 MED BILDER (DEL 2)!

1. Jeg koser meg når jeg ser på alle de fine bildene dine 🙂 Det ser ut til at dere hadde fine dager da dere var i Oslo, og det er kjekt å ta seg tid til å besøke slekt og venner som du kanskje ikke ser så ofte om sommeren.

Vi må satse på semifinalen til cupen på Lerkendal i september. Jeg har mange gode minner fra Champions League kampene på Lerkendal vi var og så på på 90-tallet. Det var en egen stemning når du hørte Champions League hymnen ble spilt i høstmørket over Lerkendal stadion.

Du må ha en fin dag 🙂

Godklem fra Irene

• Irene: Det var kjempekoselig å høre 🙂 Ja vi hadde det kjempekoselig på Østlandet og i Oslo, og det var kjempekoselig å besøke familie og venner 🙂 I tillegg var jo været kjempebra, men hjemme i Trondheim var det grått vær og regn.

Ja det må vi gjøre! Jeg gleder meg, og det var så kjempekoselig å være på fotballkamp på Lerken da. Det har jeg også,og det var en helt spesiell stemning på Lerkendal da RBK spilte i Champions League 🙂

Stor klem tilbake

2. Hærlige bilda fra ferien dokkers i Oslo. Det så fint ut på hytta tel venninna di og de fine blomstern du har tatt bilde av. Vi har hatt ein hærlig ferie vi også for vi va to uka i syden i begynnelsa på august;))))

Ha ein fin fredag.

• Siri Elise: Tusen takk for det! Ja det var kjempefint på hytta til venninnen min og familien hennes, og jeg ble helt forelsket i hagen og de kjempefine blomstene.

Så kjempeherlig med sydentur da 🙂

Ønsker deg en kjempefin mandag 🙂

3. Jeg elsker sommer;)) Også så fine bilder du har tatt. Artig bilde av Catzy med isen;)) Og det var råkoselig å treffe deg da vi var hjemme på ferie i Trondheim. Det er artig å dra på kamper ja. Og nå gjør jo Rosenborg det bra i eliteserien. Jeg håper at de vinner serien i år. Og jeg hadde ikke sagt nei til en cupfinale på Ullevål hvor Rosenborg spiller. Det er alt for mange år siden sist;))

Ha en fin lørdag snuppa mi;))

Stooor klem fra Ofmariel
    Ofmariel recently posted..Endelig vår og bloggoppdatering;))My Profile

• Ofmariel: Tusen takk for det vennen! Jeg også elsker sommeren, og jeg elsker å legge ut sommerbilder på facebook og på bloggen min 🙂

He, he, he 🙂 Ja ble så fristet til å ta bildet når hun satt der med isen sin 🙂

Vi får krysse fingre og tær for at RBK slår Haugesund i semifinalen, og at vi Trøndere får oppleve en cupfinale på Ullevål Stadion 🙂 Var jo på cupfinalen i 1995, og det var en kjempestor opplevelse!

Stor klem tilbake

4. Veldig fine og nydelige bilder;=) Det så veldig hyggelig ut på hytten til venninnen din, og de nydelige blomstene og hagen hennes med hengekøyen.

Hjelpe meg for et bilde du har lagt ut av meg da! Vi var vel enige om at dobbelthaken min skulle retusjeres før bruk. Jeg vil bare minne deg om at jeg har noen bilder av deg sovende i en stol på en utstilling….. Mulig jeg skal finne frem det. Hihihi;=)

Det var veldig hyggelig å treffe deg da du og mannen din var i Oslo i juli;=) Jeg gleder meg til å se deg igjen i november.

En fin dag ønskes deg søte Torilvennen;=)

Stor og varm klem fra Catzy
    Catzy recently posted..En liten jule- og nyttårsoppdatering;=)My Profile

• Catzy: Tusen takk for det vennen! Det var kjempekoselig å treffe deg når vi var i Oslo de dagene 🙂 Ja det er kjempekoselig på hytta til venninnen min og familien hennes, og jeg ble helt forelsket i blomstene i hagen 🙂

Ha, ha, ha 🙂 Ble vi det? Det kan ikke jeg huske 😀 Oj sann det har du ja. Jeg tviler ikke på at du finner de fram 😉

Jeg også gleder meg kjempemasse til å treffe deg igjen i november 🙂