QUALITY HOTEL PANORAMA ET HOTELL HVOR SERVICEN TIL HOTELLGJESTENE STÅR I HØYSETET! (Sponset innlegg)

27.06 – 28.06.2015 arrangerte vi i KKMN (Katteklubben Midt-Norge) vår årlige internasjonale utstilling. I år ble vår utstilling arrangert i Heimdalshallen i Trondheim. Vi hadde fått en kjempetopp avtale med Quality Hotel Panroama for våre utstillere slik at de kunne få bo der med kattene sine til en kjempebillig pris, og flere av utstillerne jeg snakket med var strålende fornøyde. Flere av dem hadde bestemt seg for å booke seg rom på hotellet neste år 🙂

Hotellet ligger på Tillerbyen i Trondheim, ca. 7 km sør for Trondheim sentrum. I nærheten har man alt man trenger, kjøpesentre (bl.a. City Syd) og restauranter.

Bussforbindelsen fra Trondheim sentrum til hotellet er kjempebra, for buss nr.46 går hvert kvarter hele dagen frem til kvelden.

Utenfor hotellet er det godt med plass for parkering for hotellgjestene.

Hotellet har 9 fleksible konferanselokaler, og den største salen har kapasitet på inntil 270 personer i kino. Det er et fornuftig alternativ for kurs og konferanser.

Jeg har selv vært på “Januarkonferanse” gjennom Norges Korforbund Sør-Trøndelag på hotellet, og jeg kan med hånden på hjertet si at maken til gjestfrihet og service fra de ansatte på hotellet har jeg aldri opplevd! I pausene på konferansen fikk vi da servert kaffe, te, frukt, kaker, popcorn og softis. Dette er noe hotellet til vanlig gjør til sine konferansegjester 🙂 Den gangen bodde jeg ikke på hotellet, men var der fredagskveld, hele lørdag og søndag. Den gangen fikk jeg kjempelyst til å bo på hotellet, for de jeg kjente som bodde der den helgen sa at det var kjempetopp å bo på hotellet!

Nå fikk jeg endelig sjansen til å bo på hotellet jeg også sammen med kattene mine fra 26.06 – 28.06.2015, og siden utstillingen skulle foregå i Heimdalshallen var det mye snarere for meg å komme meg til hallen lørdag og søndags morgen 🙂

Inngangspartiet på hotellet sett fra parkeringsplassen.

I resepsjonen på hotellet møter du alltid smilende, blide og kjempepositive resepsjonsmedarbeidere som gjør sitt ytterste for at hotellgjestene skal trives. De møter gjestene med et smil, og som hotellgjest merker du fort at dette hotellet føler du deg hjertelig velkommen som gjest 🙂  Dersom en hotellgjest får et problem gjør de alt for å løse problemet! Man merker at de ansatte trives i jobbene sine 🙂

Mitt førsteinntrykk da jeg ankom hotellet på fredag var hotellets store og luftige lobby med en innbydende, avslappede og harmonisk atmosfære. Jeg kan med hånden på hjertet si at lobbyen har en kjempekoselig og trivelig atmosfære, noe som gjør at man får lyst til å være i lobbyen under oppholdet 🙂

Noe av det som gjør atomsfæren så kjempekoselig i lobbyen er denne peisen som står der. Når den blir tent er det bare så kjempekoselig å sitte i lobbyen og slappe av med en kopp kaffe, et ukeblad, håndarbeid eller en god bok 🙂

I lobbyen er det små sofakroker hvor man kan sette seg ned med en god bok, et ukeblad eller et håndarbeid. Opp i 2.etg er det også sofakroker hvor man kan sitte og kose seg 🙂

Inngangen til restauranten og frokostsalen sett fra lobbyen.

Hotellet har også en kjempekoselig pub som gir en harmonisk og avslappet atmosfære 🙂 Der kan man faktisk også sette seg ned med en kopp kaffe og en god bok hvis man vil slappe av.

Bildet tatt i Restaurant Müller som også er frokostsalen.

Ute har hotellet en kjempekoselig uteplass hvor det er koselig å sitte når været innbyr til det. Lørdagskveld 27.06.2015 var vi noen utstillere som satt ute, pratet og koste oss 🙂

På rommet der jeg lå var det teppegulv, noe jeg personlig synes er kjempegodt siden jeg fort fryser. Det jeg la merke til, var at det var skinnende rent på hotellrommet! Som hotellgjest virket det som om de tar rengjøringen av hotellrommene alvorlig. Noen gjester kan nok finne på å klage på små bagateller, og noen gjester kan klage på renholdet under hotellsengen. Jeg ha selv bodd på hotell hvor det ikke har vært rengjort under senga. Hotellet hadde jammen gjort noe kreativt for å forsikre oss hotellgjester at de passet på å rengjøre under sengene, og her er det jeg fant da jeg mistet ned noe på gulvet 🙂 Sovnet trygt den kvelden siden det ikke var noen monstre der 🙂

Jeg synes personlig interiøret på badet på hotellrommet var kjempelekkert 🙂

Dusjkabinettet var stort og romslig 🙂

Rommene på hotellet var lune og kjempefine 🙂

Bildet tatt på hotellrommet hvor jeg bodde 🙂

Hva er vel bedre når man bor på hotell enn en kjempegod hotellfrokost? Det var masse kjempegod mat som ble servert til frokost, og alt for en hver smak 🙂

Maten under frokosten var anrettet på en delikat og fristende måte 🙂

På frokostbuffeen serverte de også frukt for de som ville ha, og jeg elsker å begynne dagen med frukt 🙂

Frokostbuffeen på hotellet 🙂

Den kjempegode frokostbuffeen som ble servert på hotellet 🙂

Quality Hotel Panorama holder høy og kjempegod standard for å beholde sine gjester. Jeg mener med hånden på hjertet at hotellet er et av de beste hotellene jeg har bodd på! Selv om hotellet er noen år gammelt, har de passet på å vedlikeholde hotellet.

Med hånden på hjertet vil jeg anbefale Quality Hotel Panorama til dere som skal reise til Trondheim, og som ønsker å bo på hotell! Jeg kan love at dere ikke kommer til å angre.

Hvis dere skal ha et arrangement gir gjerne gjerne Quality Hotel Panorama et kjempegunstig pristilbud for dere.

Jeg vil takke Quality Hotel Panorama for at jeg fikk lov å bo på hotellet i 26 – 28.06.2015 🙂 Det setter jeg kjempestor pris på!

Takk for den kjempeflotte servicen, smilende og hyggelige ansatte på hotellet og for at vi hotellgjestene føler seg hjertelig velkommen på hotellet 🙂

 Jeg anbefaler alle til å besøke hjemmesiden til Quality Hotell Panorama her:  https://www.nordicchoicehotels.no/quality/quality-hotel-panorama/

(Sponset innlegg)

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 thoughts on “QUALITY HOTEL PANORAMA ET HOTELL HVOR SERVICEN TIL HOTELLGJESTENE STÅR I HØYSETET! (Sponset innlegg)

  1. Flott skrevet innlegg 🙂 Jeg er av samme oppfatning som deg når det gjelder Quality Panorama Hotell, for jeg har vært der på kurs gjennom jobben. De ansatte viste ikke hva godt de skulle gjøre for at vi kursdeltakerne skulle ha det bra. Jeg overnattet heller ikke på hotellet, men de som var med på kuret og om bodde på hotellet var superfornøyde 🙂

    Jeg forstår godt at du bare har godt å si om hotellet, for jeg har hørt mange si at hotellet er enestående når det gjelder service 🙂

    En fin ettermiddag ønskes deg 🙂

    Godklem fra Irene

    • Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg! Jeg mener det med hånden på hjertet at Quality Hotel Panorama er et av de beste hotellene i Trondheim, for maken til kjempeflott service skal du lete lenge etter, og da jeg var der på Januarkonferranse gjennom Norges Korforbund Sør-Trøndelag for noen år siden, fikk vi den servicen. De ansatte satte frem kaffe hele tiden, og vi kunne forsyne oss med popcorn og is. Servicen betyr mye mer enn toppmoderne hoteller. Hvis jeg skal velge hotell, velger jeg heller ett hotell med service og hvor man møter positive og blide ansatte, og hvor det vises at de trives med jobbene sine 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

  2. Kerr koselig det så ut på hotellet 🙂 Æg likt det bildet av peisen i lobbyen og æg blei sulten når æg så all den gode maten 🙂

    Hihihi 😀 Æg flira godt når æg såg det bildet med advarselen om monster under sænga 🙂 Æg veit jo at det e mange som først undersøke om dæm har gjort reint under senga førr så å klag. Det va humoristisk av hotellet å gi en beskjed på den måten 🙂

    Æg likt bildan som du har tatt på hotellet 🙂

    Æg ønska dæg ein fin ettermiddag 🙂

    Stor bloggklæm fra mæg

    • Siri Elise: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 🙂 Den peisen gjør lobbyen så lun og koselig, og det er så kjempekoselig å komme inn der når det er litt kaldt ute, og at de har tent opp i peisen 🙂

      Frokosten var kjempegod, og jeg elsker å begynne dagen med frukt. Det gjør jeg hver dag!

      Jeg lo jeg også da jeg fant den beskjeden under senga, og sa til hun jeg delte rom med: ” Nå får jeg sove godt i natt, for jeg slipper å være redd for monstre” 😀

      Kjempekoselig at du like bildene mine 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂

      Purr, purr, og stor bloggklem fra Toril og kattene

  3. Det var trivelig å se bilder av stamhotellet vårt. Mannen min, ungene og jeg har bodd der mange ganger, og vi har vært like begeistret hver gang vi har bodd der. Den beskrivelsen du gir hotellpersonalet om at de er serviceinnstilte og positive stemmer på en prikk. Akkurat den samme oppfatningen deler jeg også 🙂

    Fin, fin kveld ønskes deg, mannen din og kattene dine 🙂

    Klem, klem fra Mona Elisabeth
    Mona Elisabeth recently posted..Fotokonkurranse på Blogg for (N) Hakrilas AbyssineroppdrettMy Profile

    • Mona Elisabeth: Tusen takk for kjempekoselig kommentar! Ja det er det ja! Da jeg var der på januarkonferranse for noen år siden ble jeg den gangen kjempimponert over servicen. Hele tiden passet de ansatte på at det var nok kaffe, de satte frem is og popcorn som vi fikk ta så mye vi ville.

      Når jeg nå bodde på hotellet den gangen ble mitt inntrykk ytterligere forsterket, for maken til service og positive ansatte skal du lete lenge etter 🙂 Du merket jo trivselen blant de ansatte 🙂

      Jeg velger heller ett hotell med service enn ett tipp, topp moderne hotell 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

  4. Veldig fine og koselige bilder fra hotellet;=) Der så det hyggelig ut, og jeg falt også for den peisen. Det bildet du la ut på instagram så jeg at det brant i peisen, og det så veldig koselig ut;=)

    Serviceinnstilte og positive medarbeider på et hotell har mye å si på hvordan gjestene trives. Jeg velger som deg et hotell hvor jeg vet det er service og positive ansatte fremfor et moderne luksushotell.

    Jeg elsker hotellfrokost, og de gangene jeg reiser gjennom jobben og bor på hotell tar jeg meg god tid ved frokosten.

    Ha en fin kveld søte deg Torilvennen;=)

    Varm og stor klem fra Catzy
    Catzy recently posted..Bruk tiden til på å være glad i de menneskene rundt deg som er galde i deg i stedet for å hate de menneskene du hater.My Profile

  5. Catzy: Tusen takk for de vennen! Kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

    Du aner ikke! Det er et kjempekoselig hotell, og som gjest føler du deg straks velkommen. Resepsjonistene er 100% tilstede, og som gjest føler du at de vet hvem du er. Du er ikke bare en gjest på rom nr.244. Når du skal ut prater de med deg, og når du kommer tilbake spør de deg om hvordan dagen din har vært.

    Er 100% enig med deg. Selv velger jeg heller et hotell med service fremfor et luksushotell!

    Jeg også elsker hotellfrokost, og ingenting er som å ta seg god tid under frokosten. Det gjør dagen på et hotell perfekt 🙂

    Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei fortsatt kjempefin og god helg 🙂

    Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

  6. Bra innlegg du har skrevet om Quality snuppa;)) Jeg har vært der på julebord da jeg bodde i Trondheim. Og da spiste vi mat i restauranten. Jeg husker godt maten vi spiste. For maten var rågod. Servitørene hadde mye å gjøre. Men hjelpe meg for en toppers service vi fikk fra de som serverte;)) Det gikk også fort å få maten vi hadde bestilt. Vi på jobben var fornøyde. Og lenge etterpå snakket vi om det julebordet;))

    Den peisen i lobbyen synes jeg også er råfin, og da vi var der på julebord hadde de tent opp i den. Peisen er liksom en del av hotellet.

    Jeg bare digger hotellfrokost. Når vi nå var i London koste vi oss lenge med frokosten før vi gikk ut for å se på de ulike turistattraksjonene;))

    Artig å få høre din mening om hotellet;)) Og det gjorde til at jeg fikk lyst å bo der;))

    Ha en fin kveld;))

    Stooor klem fra Else Marit
    Else Marit recently posted..Skjerp dere ansvarsløse og dobbletmoralistiske mødre til tenåringsjenter for hvilke signaler dere sender utMy Profile

    • Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg vennen! Jeg setter kjempestor pris på kommentaren fra deg 🙂

      De ansatte på hotellet var så serviceinnstilte, og man følte seg velkommen og ivaretatt som gjest på hotellet. Service betyr mye mer for meg enn at det er et luksushotell!

      Jeg anbefaler alle som evt. kommer til Trondheim til å bo på hotellet, for de kommer ikke til å angre på valg av hotell 🙂

      Flere av utstillerne sier at de ønsker å bestille hotellrom til neste år også, for de stortrivdes på hotellet 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge